https://www.facebook.com/Pesä

Mä olen kolme vuotta nuori kuukkerityttö ja melko hyvän näköinen. Olli on mun kamu ja me touhuillaan samassa osoitteessa kahden, paitsi asustaa toi Alli ja isäntäkin meitsien kanssa.

Donna, ihan säälittävä pikku pentu muutti Jarille asumaan, mutta se surffailee meitseillä joka ikinen päivä ja mun on pidettävä sitä lauman kurissa.

 

Me asutaan tällä hetkellä kerrostalossa, mutta luvassa on jotain parempaa. Isäntä on luvannut, että muutto maalle on vain rahakysymys. Siitä kyllä tykkäisin ja toivon, että ihan heti pääsisin muuttamaan, koska olen kova tyttö juoksemaan niityillä ja viihdyn ulkona.

 

Lenkillä

Kyllä nytkin pääsen Ollin ja Donnan kanssa kisailemaan melkein joka päivä Saimaan kanavalle pariksi tunniksi irrottelemaan.

 

Vapaana kirmailen sinne tänne ja haistelen kaiken maailman kiihottavia hajuja ja kaivan syviä kuoppia, piehtaroin itse valitsemissani paikoissa. Isäntä se ihmettelee, miksi valikoin niin tarkkaan piehtarointipaikkani, mutta sitä en kerro julkisesti.

 

Ihan pienenä vihjeenä, muumioitunut rotanraato saa mun hormoonit kaaokseen.

 

Ihanaa on venytellä pitkiä kauniita jalkojani ruohon ja mielettömän upeiden hajujen seassa. Osaa se Ollikin pikkasen pyöriä, mutta se on kuin rautakanki meikätyttöön verraten.

 

 

Suhteet

Isäntä on ihan kiva ja se tykkää musta kovasti niin kyllä Alli ja Jarikin.  Silloin kun muutin Lappeenrantaan tutustuin isäntään ihan ekana ja siksi meille on kasvanut aivan erikoinen luottamus. Aina kun se saapuu duunista pussaan sitä ja nuolen sen koko naaman ja lyön tassut kaulan ympärille. Mä kerron sille kaikki päivän kuulumiset ja sitten me hetki lepäillään ennen kun aletaan raksuttelemaan raksuja.

 

 

Päivisin on pikkasen ikävä isäntäväkeä, mutta  kivan rauhallista lojua ja oikoa jänteisiä jäseniä.  Me vedetään Zetoria Ollin kanssa ja saadaan olla ihan rauhassa.

 

Mutt…sitten tulee se inhottava postinjakaja, joka ikinen päivä ja kolistelee luukkua ja herättää mut kauneusuniltani…kuvitelkaa.. No, siitä olen tosi vihainen ja me haukutaan Ollin kanssa se kahdestaan ihan lyttyyn.

 

Siitä taas isäntä ja naapurit ei kauheesti tykkää ja me on saatu nuhteita monta kertaa, muttei me välitetä, me haukutaan vaan.

Niin ja naapurin Viliä me kanssa haukutaan. Se on saman ikäinen, kuin mekin, nuori kuukkeripoitsu, mutten tykkää siitä, kun se on punanen ja me ollaan muut kaikki mustia.